Kvinnor bär på en horgen.

Jag är ingen feminist. Eller rättare sagt, jag kallar mig inte för det av lite olika skäl. Men självklart så är jag det då jag kämpar för att vi kvinnor ska ha samma möjligheter som män och ivrigt hejar på starka kvinnor och tjejer som vågar att bryta normer. Lik väl så stödjer jag inte dem som anser att vi ska skuldbelägga män som grupp. Jag stödjer heller inte alfahanar som tror att de är män och deras starkaste maktmedel används flitigt. Maktmedlet som innebär hot om våld, förnedring och en släng av våldtäkt.

Jag ska berätta lite om mig själv innan jag kommer fram till vad som upprör mig idag. Är det något jag älskar så är det testosteron. Män som är män efter den där könsrollsmallen som är förlegad och nog säkert orsaken till att många pojkar/killar/män får panik över starka kvinnor och går i taket varje gång vi vågar öppna käften och säga vad vi tycker. Erkänner, jag är lite svag för män som kommer in i ett rum och fullständigt äger det. Känner jag lukten av överdoserad halt av testosteron så faller jag direkt. Tyvärr så funkar det sällan då jag själv är begåvad sen födseln med just för mycket testosteron. Kanske därför många hatar min uppenbarelse och mer än gärna vill “visa mig vad jag egentligen behöver. “ Tippar på att vad dessa personer menar är just att jag nog skulle må bra av ett kokstryk och bli “tagen av en riktig man” aka våldtagen. Fjollor säger jag bara i och för sig.
Varje dag umgås jag med väldigt mycket alfahanar. Eller, de är inte så många i antal men de är alfahanar. Buffliga och kaxiga. Råstyrka och tuffhet. Det är deras signum. Ett annat signum som de bär är respekt för kvinnor. De stöttar och stödjer dem oavsett vad det handlar om. Tror inte det finns på deras karta att hota om våldtäkt. Håller de inte med så tar de den diskussionen med argument. Precis så som det ska vara. Så enkelt eller hur?

Hur kommer det sig då att det finns en uppsjö med så kallade män tar sig rätten att kränka, förnedra, och hota andra för att man är oense om något? Handlar det mest om åsikten eller är det så illa att man helt enkelt inte tål att kvinnor tar plats och slår näven i bordet och kräver saker? Saker som är helt rimliga. Även om de retar upp och även när de är orimliga, till och med kanske korkade så äger inte nån rätten att ta till hot om våld. Vad man visar på är inte manlighet utan mer en släng av bottenskrapet man kan hitta under bryggan en vacker sommardag.
Blev tipsad om en flashbacktråd häromdagen. Från just en väldigt mycket testosteronluktande kille. Hans enda kommentar var: Jag vill fan bara kräkas. Det ska läggas till att just dessa citat kommer från en nationell individ. Men det är definitivt inte bara därifrån man hittar hatare. De finns överallt. I alla politiska färger och samhällsgrupper. 

 

Problemet är bara att vi inte lever i det gamla Sverige där vi hade pli på kvinnan och kontrollerade hennes sexualitet så att den kanaliserades inom monogama äktenskapliga relationer, utan vi lever istället i ett judaiserat Sverige som enbart består av degeneration. Den judiska median har förvandlat våra kvinnor till hedonistiska och horiga monster som ägnar sig åt dem mest degenererade sakerna som vi nationalister drömmer mardrömmar om. 

Dagens kvinnor är extremt promiskuösa och knullar runt med alla sorter exotiska varelser som dem kan hitta. 74 procent av dagens kvinnor åker på blatteknulls-resor (http://www.metro.se/nyheter/unga-tje…74#f1da9ff8f8) där dem degenererar sig totalt genom att bokstavligen svälja litervis av sperma och annat skit.

Alla stora vita män genom tiderna har hela tiden förstått att kvinnans sexualitet måste kontrolleras och att kvinnor har en slags ”horgen”,

 
Ni som delar denna riddares syn på kvinnor. Ser ni på er egen mor med samma förnedrande ögon? Hon som faktiskt är orsaken till att ni ens kan sitta bakom skärmen och spy ut er hat?

Nä. Trodde väl inte det heller.

Jag skulle så gärna vilja få höra från just er som hatar kvinnor som vågar ta plats vad är det egentligen som stör er så mycket? Vad är ni rädda ska gå förlorat?

Bakgrunden till min kanske lite arga text är vad som skett i England i samband med att nya sedlar ska tryckas. På twitter så mottog Caroline Criado-Perez upp till 50 hot om våldtäkt per timme. Vad var hennes brott? Hon ville se en kvinna på en jävla papperslapp. Det är inte rimligt att bli hatad och hotad för något sådant. Det hör ni väl själva?

Mitt råd till alla er så kallade män som känner att er manlighet är hotad av kaxiga kvinnor är att andas och ta er en titt omkring. Ni är inte på väg att utrotas. Jag lovar.

Ett annat råd, riktat till majoriteten av alla män , vare sig ni är alfahanar eller the regular good guy , våga visa ert stöd lite oftare. Visa män som hatar och hotar att den väg de valt enbart är destruktiv. Stöd kvinnorna som utsätts, vare sig ni håller med i sak eller inte. Visa denna grupp män hur man ska agera för att vara en bra människa.

Vi må hata varandras åsikter, och därför gav gud oss ett enorm vapen. Argumentationsförmågan.
Peace!

Ps! Det finns en uppmaning om att man idag ska som kvinna tystna på Twitter. Lite för att markera att man inte accepterar detta beteende. Jag tror dock att det inte har den effekt man önskar, för tystnar man har man gett upp anser jag. #twittersilence

 

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

